Miksi yrityksen kannattaa panostaa brändiinsä juuri nyt

Brändi on yrityksen tärkein aineeton omaisuus. Se kulkee aina mukana, riippumatta siitä, tehdäänkö aktiivista markkinointia vai ei. Siksi kysymys ei ole siitä, onko brändi olemassa,

vaan siitä, millainen se on.

”Brändi on lupaus, jonka yritys antaa asiakkaalle – ja lunastaa joka päivä.”

Brändi syntyy kaikesta: visuaalisuudesta, sanoista, kohtaamisesta ja maineesta. Se antaa tuotteen tai palvelun ympärille tunteen, joka ratkaisee valinnan.

Brändi tuo konkreettisia hyötyjä

  • kokemukseen perustuva kilpailuetu

  • vahvempi luottamus ja uskottavuus

  • tehokkaampi myynti

  • paremmat partnerisuhteet ja rekrytointi

Ilman brändiä yritys on helposti yksi vaihtoehto muiden joukossa. Vahva brändi tekee valinnasta helpon ja luontevan.

Brändi kehittyy arjen teoista

Brändin ei tarvitse syntyä suurena projektina. Usein pienet muutokset riittävät, kun ne tehdään suunnitelmallisesti:

  • kirkas ydinviesti

  • tunnistettava tyyli ja ääni

  • laadukkaat materiaalit

  • yhdenmukainen läsnäolo

Brändityö ei lopu koskaan, mutta sen hyödyt kasvavat joka päivä.

 

Haluatko tehdä brändistäsi vahvemman ja vaikuttavamman? Varaa maksuton keskustelu, niin rakennetaan teille näkyvyyttä, joka tuntuu ja näkyy.

Varaa maksuton keskusteluaika
Edellinen
Edellinen

Visuaalinen viestintä organisaatiossa – avain johdonmukaisuuteen jaluottamukseen

Seuraava
Seuraava

Mitä brändi oikeastaan tarkoittaa?